W czasach ogromnej ilości pojawiających się wszędzie reklam, wyróżnienie własnej firmy tak, by rzeczywiście jej reklama została zauważona i dobrze odebrana przez potencjalnych klientów, jest prawdziwą sztuką.
Współczesne agencje marketingowe dwoją się i troją nad wymyślaniem takich reklam, które będą skutecznie przykuwały wzrok klientów. Tradycyjne reklamy bannerowe, nudne formy pisane czy ulotki odchodzą powoli do lamusa. Tymczasem rynek promocyjny zaczyna zdobywać interaktywna reklama łącząca w sobie zarówno ciekawą formię wizualną, zaskakującą oko klienta, jak i formę dźwiękową, która pobudza zmysły inaczej niż to, co co większości osób jest już doskonale znane. Tego rodzaju formy reklamowe poszukiwane są przez wszystkie firmy, których marketingowcy zdają sobie sprawę z rosnącej trudności promowania marek na tle konkurencji. Ciekawymi pomysłami są np. trójwymiarowe zdjęcia portretowe, z których robi się przykuwające, krótkie filmy oraz klipy wzorowane na teledyskach popularnych gwiazd, ale podane w nowoczesnej, zdigitalizowanej oprawie.