Typy i rodzaje e-papierosów stosowane na rynku

Sposób życia i styl
j-a-k
Typy i rodzaje e-papierosów stosowane na rynku
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Rynek e-papierosów przeżywa rozkwit pomimo kolejnych podatków. Nic dziwnego, ceny sprzętu są coraz bardziej atrakcyjne, klienci mają wiele różnych produktów do wyboru. A jaki jest konkretniej ten wybór? Użytkownicy elektronicznych papierosów mogą wymieniać spośród tzw. podów i sticków, które najczęściej są integralne (nie mają wymiennej baterii i atomizer jest częścią całości, i z szerokiej gamy atomizerów, które można parować z zasilaniami (dołami) na akumulatorki albo z wbudowaną baterią. 

Pody, dobra cena, dobra moc

Pody to z reguły najtańsze elektroniczne papierosy i w granicach 100 złotych możemy kupić porządny model. Grzałki w podach wymienia się wraz z kartridżem z liquidem, choć są odstępstwa, niektóre zbiorniczki da się wypełnić liquidem bez wymiany całego kartridża. Dwoma głównymi wadami podów są stosunkowo małe ilości dymu, który są w stanie wytworzyć oraz mierny czas pracy na jednym ładowaniu. Niestety nie można w nich wymienić akumulatora. Całe szczęście nadrabiają to ceną, przykładem świetnej oferty może być produkt firmy Smok, jednego z największych producentów elektronicznych papierosów za naprawdę uczciwą kwotę https://liquider.eu/801-smok-novo-pod.html.

Góra i dół, jak serce i rozum

Tutaj mamy już zdecydowanie większe możliwości w doborze naszego vape’a. Na rynku są setki atomizerów i dołów. Jedyne co nas w zasadzie tutaj ogranicza to nasz budżet i wyobraźnia. Producenci oferują sprzęty o różnym designie: futurystyczne, cyberpunkowe, klasyczne, steampunkowe. Dobór atomizera i dołu musi jednak być przemyślany. Musimy wziąć pod uwagę moc jakiej potrzebuje grzałka w atomizerze i dobrać adekwatną moc dołu. Warto też się zastanowić na czym nam zależy, dużej ilości smaku, dobrego poczucia mocy liquidu, czy dużej chmury. Najczęściej nie można mieć wszystkiego, choć niektórzy producenci twierdzą, że stworzyli ostatecznego e-papierosa. 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
W jakiej formie stworzyć menu do własnej restauracji?
W jakiej formie stworzyć menu do własnej restauracji?
Menu jest prawdziwą wizytówką restauracji. Obok wystroju to ono stanowi pierwsze spotkanie klienta z gustem restauratora i klimatem panującym w […]
Polecamy