Kto pracuje w kancelarii prawnej?

Biznes i finanse
j-a-k
Kto pracuje w kancelarii prawnej?
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Kancelaria prawna to miejsce, w którym można znaleźć fachową pomoc w zakresie prawa cywilnego, gospodarczego, karnego czy rodzinnego. Zatrudnieni tam specjaliści zajmują się przede wszystkim doradztwem i reprezentowaniem klientów przed instytucjami państwowymi. Poza tym opracowują niezbędne akty i opinie o charakterze formalnym. Jeżeli interesuje nas porządna kancelaria prawna Kraków jest miastem, gdzie takich firm działa co najmniej kilkanaście. 

Nie tylko osoby wykwalifikowane w wąskiej dziedzinie

W standardowej kancelarii pracują w szczególności adwokaci i radcowie prawni posiadający odpowiednie uprawnienia do wykonywania zawodu. To właśnie oni realizują główne zadania. Odrębną grupę stanowią aplikanci, czyli absolwenci studiów prawniczych rozwijający dopiero swoje kompetencje oraz umiejętności w celu pozostania samodzielnymi specjalistami. Mogą oni z powodzeniem zastępować adwokatów w niektórych czynnościach, dzięki czemu z upływem czasu ich pozycja w firmie rośnie. Strukturę pracowniczą uzupełniają:

– sekretarki – ich rola polega na odbieraniu korespondencji, rejestrowaniu klientów, wysyłaniu pism, kserowaniu dokumentów i zarządzaniu całym archiwum;

– stażyści i praktykanci – studenci bez doświadczenia przygotowujący się do egzaminów;

– eksperci ze świata nauki czy biznesu;

– księgowi, informatycy, tłumacze, analitycy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Co to jest technologia LED?
Co to jest technologia LED?
Od kilku już lat na rynku rządzą źródła światła oparte na nowoczesnej technologii LED. Wynika to przede wszystkim z faktu, […]
Polecamy